مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-26ورزشي

کلیات طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شد


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از تصویب کلیات طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات در این جلسه خبر داد.

- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از تصویب کلیات طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات در این جلسه خبر داد.

احمد راستینه در گفت و گو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون پس از بحث و بررسی طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات کلیات آن را به تصویب رسانیدم ،هدف این طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات و استفاده از ظرفیت داخلی برای این حوزه و گسترش اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود:سپس جزییات طرح برای بررسی دقیق به مرکز پژوهش های مجلس ارسال شد، پس از انجام این بررسی کارشناسی، طرح به صحن کمیسیون ارائه می شود، پس از این دستور جلسه اخبار مربوط به حوزه ورزش کشور بررسی شد و بر این که دولت ظرف یک ماه آینده لایحه باشگاه داری را به مجلس و کمیسیون فرهنگی ارائه کند تاکید شد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: در این نشست همچنین نظرات اعضا در خصوص اولویت های کمیسیون فرهنگی که توسط مرکز پژوهش های مجلس ارائه شده بود اخذ شد، بر این اساس دو موضوع فضای مجازی و جمعیت و خانواده به عنوان دو اولویت اصلی کمیسیون مورد توجه قرار گرفتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شد

کلیات طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شد