مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-26سياسي

تشریح اقدامات و مصوبات حوزه راه و شهرسازی برای مناسب سازی


رییس سازمان بهزیستی کشور مصوبات سیزدهمین جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد را تشریح کرد.

- رییس سازمان بهزیستی کشور مصوبات سیزدهمین جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید قبادی دانا رییس سامان بهزیستی کشور در خصوص برگزاری سیزدهمین جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در فضای مجازی گفت: جلسه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان و اعضای ستاد در سطح معاونین وزارتخانه ها و دستگاههای مربوطه تشکیل شد که به بررسی وظایف راه و شهرسازی جهت مناسب سازی و دسترس پذیری در راه های کشور و همچنین پایانه های مسافرتی و ایستگاههای بین راهی و همچنین وضعیت فرودگاه ها، پایانه ها و خطوط ریلی کشور برای معلولان پرداخته شد.

وی ادامه داد: طبق گزارش این وزارتخانه تاکنون کارهای خوبی جهت مناسب سازی انجام شده است و از 137 ایستگاه راه آهن حدود 50 ایستگاه که بیش از 95 درصد مسافران را جابجا می کند شرایط دسترس پذیری برای جامعه معلولان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات و مصوبات حوزه راه و شهرسازی برای مناسب سازی

تشریح اقدامات و مصوبات حوزه راه و شهرسازی برای مناسب سازی