مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-26اقتصادي

برخی نقاط گرگان 7 ساعت آب ندارند/ تداوم طعم خشک زندگی در پاییز کرونایی


مردم برخی نقاط شهر گرگان در روزهای گرم و سرد کرونایی همچنان با قطعی آب دست و پنجه نرم می کنند، این مشکل برای ساکنان مناطق بالاشهر غریبه است و مردم در نقاط پایین شهر گاهی 6 تا هفت ساعت از شبانه روز آب ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قطعی آب در برخی نقاط گرگان از فصل تابستان به فصل پاییز رسید و مردم مناطق ایرانمهر ، محتشم ، کوی عرفان ، طهماسبی ، شهرک شریعتی با مشکل قطعی آب طی 6 یا هفت ساعت از شبانه روز مواجه هستند، سوالی که ذهن مردم را درگیر کرده؛ این است چرا کفه کمبودها همیشه برای بخشی از مردم در نقاط کمتر برخوردار سنگینی می کند و توجه مسوولان بیشتر به نقاط برخوردار شهر معطوف است.

تداوم طعم خشک زندگی در پاییز کرونایی نگران کننده است، در روزهایی که گفته می شود رعایت بهداشت باید بیش از همیشه مورد توجه باشد اما مردم برخی از نقاط شهر گرگان درگیر قطعی آب هستند و این وضعیت تنها گریبانگیر مناطق کمتر برخوردار شهر است.

* خانه های ویلایی درگیر قطعی آب هستند نه آپارتمانی یکی از شهروندان گرگانی در منطقه ایرانمهر که قطعی آب خانواده اش را کلافه کرده در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: هر روز از ساعت تقریبا 21:30 دقیقه، آب منزل ما قطع می شود و تا ساعت 5:30 دقیقه یعنی بعد از اذان صبح آب وصل می شود و در این مدت آب نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نقاط گرگان 7 ساعت آب ندارند/ تداوم طعم خشک زندگی در پاییز کرونایی

برخی نقاط گرگان 7 ساعت آب ندارند/ تداوم طعم خشک زندگی در پاییز کرونایی