مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-26سياسي

تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شورای عالی استان ها امضا شد


بعد از ظهر امروز تفاهم نامه همکاری بین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و رییس شورای عالی استان ها به امضا رسید که یکی از بندهای آن اجرای پروژه های اشتغال زایی و کارآفرینی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعد از ظهر امروز تفاهم نامه همکاری بین  سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و علیرضا احمدی، رییس شورای عالی استان ها، به امضا رسید.

در مقدمه این تفاهم نامه عنوان شده است که شوراهای اسلامی کشور اعم از شوراهای پایه و فرادست و در راس آنها شورای عالی استان ها به تصریح اصول یکصدم و یکصد و یکم قانون اساسی و به موجب سایر قوانین موضوعه مرتبط، به منظور پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به مقتضیات محلی و نیز با هدف جلوگیری از تبعیض و جلب همکاری در تهیه برنامه های عمرانی و رفاهی استان ها و نظارت بر اجرای هماهنگ آنها تشکیل شده است.

در ادامه این تفاهم نامه آمده است: در راستای تحقق اهداف اشاره شده و با استعانت از خداوند متعال، به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی شورای عالی استان ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز ظرفیت و توان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شورای عالی استان ها امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شورای عالی استان ها امضا شد