مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-26سياسي

گلایه مردم از وضعیت جذب نیرو و ارائه خدمات در ادارات لرستان


مردم از وضعیت جذب نیرو و ارائه خدمات در ادارات این استان گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز دوشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان سازمان بیمه سلامت ضمن تبریک هفته بیمه سلامت، اظهار داشت: امید بخشیدن و سلامت جسم و روح از آموزه های دین اسلام است در همین راستا بیمه سلامت می تواند امید به زندگی را دل مردم تقویت و تا حدودی فشارهای روحی و روانی که بر دوش بیماران بوده را بردارد.

وی با بیان اینکه عدالت در اسلام مورد تاکید است، افزود: عدالتی که در اسلام مورد تاکید است می تواند در بیمه سلامت رعایت شود چرا که فلسفه وجودی بیمه سلامت در راستای برقراری عدالت در کیفیت و کمیت پوشش بیمه ای است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ارزیابی وضعیت مالی برای پوشش بیمه را نوعی برقراری عدالت در پوشش بیمه ای دانست و عنوان کرد: پرداخت حق بیمه سلامت افراد بر اساس ارزیابی وضعیت مالی در واقع به معنای برقراری عدالت در سلامت است چرا که بر اساس این ارزیابی در تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت عدالت رعایت می شود.

حجت الاسلام شاهرخی، بیان کرد: خدمات نظام اسلامی در طول تاریخ شگفت انگیز بوده البته گاهی سو تدبیرهایی ایجاد می شود که سبب می شود خدمات نظام از جمله بیمه سلامت کمرنگ شوند و افرادی که از پیشینه خدمات نظام اطلاعات کافی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم از وضعیت جذب نیرو و ارائه خدمات در ادارات لرستان

گلایه مردم از وضعیت جذب نیرو و ارائه خدمات در ادارات لرستان