مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:302020-10-26بين الملل

درگیری نیروهای امنیتی با معترضان در میدان تحریر بغداد


به گفته مقامات امنیتی عراق، در جریان درگیری هایی که روز یکشنبه میان نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان ضد دولتی در بغداد روی داد، دست کم 39 نفر، که اکثر آنها افسران پلیس بودند، - مجروح شدند.

تظاهرات سالگرد اعتراضات موسوم به اکتبر که روز یکشنبه در شهرهای عراق برگزار شد، در میدان التحریر بغداد به درگیری نیروهای امنیتی با تجمع کنندگان انجامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دیروز یکشنبه تجمع هایی از جمله در میدان «تحریر» شهر بغداد و میادین برخی شهرهای دیگر عراق برگزار شد.

نخست وزیری عراق پیش از این خواهان آماده باش نیروهای امنیتی شده بود و تدابیر امنیتی در اطراف میدان تحریر و خیابان‌های منتهی به آن برای تامین امنیت و مقابله با خشونت احتمالی در جریان اعتراضات اتخاذ شد اما در نهایت، معترضان تلاش کردند که از سد نیروهای امنیتی مستقر در مسیرهای اطراف میدان التحریر عبور کنند که با نیروهای امنیتی درگیر شدند و به سمت آنها سنگ و شیشه های آتش زا پرتاب کردند.

به گفته مقامات امنیتی عراق، در جریان درگیری‌هایی که روز یکشنبه میان نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان ضد دولتی در بغداد روی داد، دست کم 39 نفر، که اکثر آنها افسران پلیس بودند، مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری نیروهای امنیتی با معترضان در میدان تحریر بغداد

درگیری نیروهای امنیتی با معترضان در میدان تحریر بغداد