مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-26اقتصادي

کیفیت آجرهای تولیدی در 40 سال اخیر مناسب نبوده است


عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: کیفیت آجرهای تولید شده در کشور طی 40 سال اخیر مناسب نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا چینی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در اصفهان با بیان اینکه سالیان طولانی آجر در ایران با استفاده از خاک رس تهیه شده است، اظهار داشت: برای اولین مرتبه در اصفهان آجر نماچین از سنگ های صنعتی به نام شیل برای تولید آجر استفاده شد که البته این اقدام در اروپا انجام می شود و در حال حاضر 70 رنگ آجر با استفاده از شیل در اصفهان تولید می شود.

وی اضافه کرد: در دیگر کشورها رنگ آجر توسط رنگ دانه ها ایجاد می شود اما در کشور به دلیل وجود انواع معادن رنگ مواد معدنی لازم برای تولید آجرهای رنگی وجود دارد.

عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه برای تولید آجر با استفاده از فناوری های نوین با مشکل کمبود نما کار حرفه ای روبرو می شویم، ادامه داد: آجر نماکارها طی سال های طولانی به روش سنتی فعالیت داشته و امروز با توجه به تولید آجرنماهای جدید با مشکل کار روبرو هستند که برگزاری دوره های آموزشی برای آنها را نیز در دستور کار داریم.

تولید آجر مفید برای محیط زیست و کاهنده مصرف انرژی وی با بیان اینکه برای نخستین بار چسب آجر در اصفهان تولید شد، اضافه کرد: این امر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آجرهای تولیدی در 40 سال اخیر مناسب نبوده است

کیفیت آجرهای تولیدی در 40 سال اخیر مناسب نبوده است