مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-26سياسي

مشاوره ها برای پیشگیری از طلاق در مشهد چقدر تاثیرگذار بوده است؟


معاون رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته بیش از 100 هزار پرونده طلاق در مراکز مشاوره بررسی شده است، - ایسنا/خراسان رضوی معاون رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته بیش از 100 هزار پرونده طلاق در مراکز مشاوره بررسی شده است، گفت: کمتر از 3 درصد زوجینی که سازش داشتند، مجددا تقاضای طلاق کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ابراهیمی ثالث، امروز، 5 آبان ماه در نشست خبری با محوریت صلح وسازش بین زوجین و تحکیم بنیان خانواده که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: در قوه قضاییه در حوزه خانواده گام های مثبت و موثری برداشته شده است.

با توجه به فرمایشات معظم رهبری و تاکید ایشان به حفظ نظام خانواده، باید از کانون خانواده محافظت شود که اگر غیر از این باشد سبب ایجاد شکست های متعددی در جامعه اسلامی می شود.

ما نیز به تاثیر از حرف ایشان، موازین اسلامی و قانون مکلف هستیم از نظام خانواده ها حمایت کنیم.

معاون رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه براساس آیات شریف قرآن و قانون دستگاه قضایی می تواند در حوزه خانواده ورود و مداخله کند، بیان کرد: تلاش کرده ایم تا قبل از اینکه وارد مداخله های خانوادگی شویم ابتدا دیگران دخالت هایی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره ها برای پیشگیری از طلاق در مشهد چقدر تاثیرگذار بوده است؟

مشاوره ها برای پیشگیری از طلاق در مشهد چقدر تاثیرگذار بوده است؟