مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-26حوادث

والدین تهدیدات ارسال کنندگان کلیپ های «مومو» را جدی نگیرند


رییس پلیس فتا غرب استان تهران با اشاره به ارسال کلیپ های «مومو» برای برخی کاربران به خصوص دانش آموزان گفت: والدین در این خصوص دقت بیشتری داشته باشند و تهدیدات ارسال کنندگان کلیپ های «مومو» را جدی نگیرند و استرس و اضطراب را به فرزندان خود منتقل نکنند.

- والدین تهدیدات ارسال کنندگان کلیپ های مومو را جدی نگیرند رییس پلیس فتا غرب استان تهران با اشاره به ارسال کلیپ های مومو برای برخی کاربران به خصوص دانش آموزان گفت: والدین در این خصوص دقت بیشتری داشته باشند و تهدیدات ارسال کنندگان کلیپ های مومو را جدی نگیرند و استرس و اضطراب را به فرزندان خود منتقل نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ سید نظام موسوی اظهارکرد: رسیدگی به ارسال پیام ها و کلیپ های موسوم به مومو به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است و به زودی افراد داخلی که هدف شان اذیت و آزار دانش آموزان بوده است، گرفتار قانون می شوند.

وی از والدین درخواست کرد: در صورت برخورد فرزندشان با محتوای مومو با او صحبت کنند و نگرانیش را کاهش دهند چراکه والدین درک بهتری نسبت به تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دارند.

موسوی افزود: در روزهای اخیر دوباره شاهد مطرح شدن چالش مومو در سطح برخی استان های کشور بوده ایم و برخی کاربران که بیشتر آنان دانش آموز بوده اند پیام هایی حاوی محتوا و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین تهدیدات ارسال کنندگان کلیپ های «مومو» را جدی نگیرند

والدین تهدیدات ارسال کنندگان کلیپ های «مومو» را جدی نگیرند