مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-26سياسي

آوایی برای پاسخ به 6 سؤال نمایندگان در کمیسیون قضایی حاضر شد


عضو هیأت رییسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: وزیر دادگستری برای پاسخ به 6 فقره سؤال نمایندگان در کمیسیون قضایی حاضر شد که در 5 مورد توانست از نمایندگان فرصت بگیرد و در یک مورد هم نتوانست نماینده سؤال کننده را قانع کند.

- هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز سؤال از وزیر دادگستری در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه علیرضا آوایی وزیر دادگستری برای پاسخ به 6 فقره سؤال در کمیسیون حاضر شد که در 5 مورد توانست از نمایندگان فرصت بگیرد و در یک مورد هم پاسخ وی نتوانست نماینده سؤال کننده را قانع کند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز حسن نوروزی نماینده رباط کریم سه فقره سؤال و جبار کوچکی نژاد نماینده رشت، نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر هر کدام یک سؤال را از وزیر مطرح کردند.

چنارانی خاطرنشان کرد: سؤالات به طور کل در رابطه با شورای حل اختلاف عملکرد سازمان تعزیرات برای مقابله با گرانفروشی و کالاهای قاچاق و نیز بحث اسناد رسمی و عملکرد اداره ثبت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوایی برای پاسخ به 6 سؤال نمایندگان در کمیسیون قضایی حاضر شد

آوایی برای پاسخ به 6 سؤال نمایندگان در کمیسیون قضایی حاضر شد