مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-26فرهنگي

خبرهایی از دو جشنواره تئاتر مقاومت و سردار آسمانی


معرفی آثار نهایی جشنواره تئاتر مقاومت در بخش نمایش خیابانی و محیطی و اعلام آثار بخش صحنه ای جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» از جمله اخبار تئاتر در روزهایی هستند که این هنر در تعطیلی چند هفته ای به سر می برد.

- معرفی آثار نهایی جشنواره تئاتر مقاومت در بخش نمایش خیابانی و محیطی و اعلام آثار بخش صحنه ای جشنواره تئاتر سردار آسمانی از جمله اخبار تئاتر در روزهایی هستند که این هنر در تعطیلی چند هفته ای به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آثار برگزیده و نهایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در بخش نمایش خیابانی و محیطی معرفی شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، هیئت انتخاب این بخش متشکل از دکتر حمیدرضا افشار، سیروس همتی و امیر کربلایی زاده، از میان 60 اثر ارسال شده به دبیرخانه، 20 نمایش را برای بخش نهایی برگزیده و بدون اولویت به شرح ذیل معرفی کردند 1) نمایش اپیدمی؛ نویسنده و کارگردان: سعید بادینی (استان سیستان و بلوچستان) 2) نمایش همیلون: هیام احمدی، ک: فرامرز غلامیان (استان اصفهان) 3) نمایش بازمانده؛ نویسنده و کارگردان: هادی کیانی (استان اصفهان) 4) نمایش همه نقاشی های من؛زهرا مریدی- مارال ایزدبخش، ک: امیرمحمد انصافی (استان تهران) 5) نمایش (پوست های حساس)؛ ن: فرشته حسینی، ک: آرزو بلوچ جعفری (استان کرمان) 6) نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از دو جشنواره تئاتر مقاومت و سردار آسمانی

خبرهایی از دو جشنواره تئاتر مقاومت و سردار آسمانی