مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-26بين الملل

نقش موثر ابتکار الحشد الشعبی در مبارزه با تروریسم


الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که با استفاده نیروهای مسلح عراق از بانک اطلاعاتی که سازمان الحشد الشعبی از لیست تروریست های تحت تعقیب تاسیس کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی الحشد الشعبی در محور استان دیالی در شرق عراق امروز دوشنبه از اقدام این سازمان در تاسیس بانک اطلاعات شامل فهرست های سیاه از تروریست های تحت تعقیب در عراق خبر داد.

صادق الحسینی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: نهاد اطلاعاتی الحشد الشعبی، بانک اطلاعات شامل جزییات بسیار دقیق از هویت متهمان به تروریسم شامل اسامی، تصاویر و همه اطلاعات مخصوص آنها را جمع آوری کردند و این بانک فقط شامل ترویست های دیالی نمی شود، بلکه تروریست های استان های همجوار را هم شامل می شود.

وی افزود: عملیات نظامی اخیر الحشد الشعبی در دیالی، شناسایی هویت بیش از 30 تروریست تحت تعقیب را که در هسته های هفته داعش فعالیت می کردند، به همراه داشت که اسامی این تروریست ها به بانک اطلاعات داعش، افزوده شد تا ریشه کنی تروریسم در عراق روند سریع تری پیش بگیرد.

وی افزود: در مقطع اخیر، اعتماد به این بانک و اطلاعات دقیق و همراه با جزییات آن، موجب شناسایی و دستگیری سرکرده ها و تروریست های داعش در دیالی و به خصوص در منطقه دریاچه حمرین و مرزهای اداری این استان با صلاح الدین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر ابتکار الحشد الشعبی در مبارزه با تروریسم

نقش موثر ابتکار الحشد الشعبی در مبارزه با تروریسم