موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-26بين الملل

ائتلاف الفتح عراق خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد


ائتلاف الفتح عراق طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن موضع اسلام ستیزانه پاریس، تحریم کالاهای فرانسوی را کمترین پاسخِ اهانت رییس جمهور فرانسه به اسلام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری ، امروز (دوشنبه-26 اکتبر) در واکنش به موضع اسلام ستیزانه امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه، خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد.

در بیانیه ائتلاف الفتح که نسخه ای از آن در پایگاه خبری السومریه منتشر شد، آمده است: جهان اسلام و عرب و دوستان ملت فرانسه با اظهارات توهین آمیز ماکرون علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص)، شوکه شدند.

ما در عین حال که این اظهارات رییس جمهور فرانسه را محکوم می کنیم، آن را اهانت آشکار به ارزش های انسانی و متمدنانه و فرهنگی ملت ها از جمله امت اسلام می دانیم که به دین خود افتخار و پیامبر مکرم را تکریم می کند و معتقد است که ایشان رسول خاتم است و برای همه جهانیان رحمت و نعمت دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است که اظهارات اهانت آمیز ماکرون بیانگر جهل او درباره اسلام است در حالی که او در کشوری است که یکی از نخستین کشورهایی بوده که استشراق در آن رشد کرده و تحقیقات زیادی در این کشور درباره اسلام و فضل فلسفی و معرفتی آن بر تمدن غرب صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف الفتح عراق خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد

ائتلاف الفتح عراق خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد