مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:102020-10-26بين الملل

ناآرامی های جدید با بازگشت الحریری به منصب نخست وزیری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری الخلیج الجدید امروز (دوشنبه ) به نقل از این اندیشکده نوشت: انتخاب مجدد الحریری احتمالاً دریچه ای برای کمک فرانسه به این کشور خواهد گشود و در نتیجه شرایط اقتصادی لبنان را بهبود می بخشد، - اندیشکده استراتفور در گزارشی به تحلیل شرایط لبنان با بازگشت دوباره سعد الحریری به منصب نخست وزیری پرداخت و آینده این کشور را با وجود او نه چندان امیدوارکننده پیش بینی کرد و این کشور را دستخوش ناآرامی های جدید دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری الخلیج الجدید امروز (دوشنبه ) به نقل از این اندیشکده نوشت: انتخاب مجدد الحریری احتمالاً دریچه ای برای کمک فرانسه به این کشور خواهد گشود و در نتیجه شرایط اقتصادی لبنان را بهبود می بخشد، اما به نظر می رسد که اصلاحات سیاسی در این کشور بر خلاف تصور عامه منجر به ایجاد دور جدیدی از ناآرامی خواهد شد.

استراتفور آورده است: در 22 اکتبر (یکم آبان) میشل عون رییس جمهوری لبنان پس از رای اعتماد پارلمان این کشور، الحریری را به عنوان نخست وزیر منصوب کرد و وی را مامور تشکیل دولت نمود.

اکثر احزاب سیاسی لبنان با انتصاب الحریری به نخست وزیری این کشور موافقت کردند که این نشان دهنده تأیید فرقه ای برای پست نخست وزیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآرامی های جدید با بازگشت الحریری به منصب نخست وزیری

ناآرامی های جدید با بازگشت الحریری به منصب نخست وزیری