مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-26بين الملل

اردوغان: به هیچ وجه کالای ساخت فرانسه نخرید


رفتار 80 سال پیش اروپایی ها در قبال یهودی ها و رفتار 25 سال پیش آنها در کشتار مسلمانان سربرنیتسا هنوز در یادها زنده است.

- اردوغان: رفتار 80 سال پیش اروپایی ها در قبال یهودی ها و رفتار 25 سال پیش آنها در کشتار مسلمانان سربرنیتسا هنوز در یادها زنده است.

در ادامه تنش سیاسی و دیپلماتیک در روابط آنکارا – پاریس، رییس جمهوری ترکیه از مردم کشورش خواست کالاهای ساخت فرانسه را تحریم کرده و به هیچ وجه کالای تولیدی فرانسه را نخرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، رجب طیب اردوغان در مراسم گشایش هفته مولود نبی در ترکیه در سخنانی گفت: همان طور که در فرانسه می‌گویند کالاهای ساخت ترکیه را نخرید من هم از اینجا و از این تریبون خطاب به ملتم می‌گویم کالاهای ساخت فرانسه را نخرید.

رییس جمهوری ترکیه اسلام ستیزی و مسلمان ستیزی را یک وبای در حال سرایت در سراسر اروپا دانست و افزود: روزی نیست که در اروپا خبری از حمله به عبادتگاه مسلمانان نباشد.

من از اینجا از خانم مرکل می‌پرسم کجاست آن آزادی مذهبی مورد ادعای شما؟ کجاست آن حمایت دولتی از آزادی‌های مذهبی مردم؟ آیا شما حملات مشابهی در ترکیه می‌بینید؟ در ترکیه چنین حملاتی نیست چرا که آزادی مذهبی واقعی در اینجاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: به هیچ وجه کالای ساخت فرانسه نخرید

اردوغان: به هیچ وجه کالای ساخت فرانسه نخرید