مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-26سياسي

پدافند غیرعامل در سطح ملی نیازمند نگاه حاکمیتی است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل در سطح کشور نیازمند نگاهی حاکمیتی است.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل در سطح کشور نیازمند نگاهی حاکمیتی است.

حبیب الله خجسته پور 5 آبان در دیدار با سردار کایینی معاون طرح و برنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه پدافند غیرعامل در سطح کشور نیازمند نگاهی حاکمیتی است، اظهار کرد: این نگاه سبب می شود تا بتوانیم شاهد اجرای برنامه های خوب و اهمیت دادن به این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: در سطح استان ها به واسطه قرارگیری پدافند غیرعامل در درون استانداری، این نگاه تقریباً حاکمیتی وجود دارد در نتیجه در درون استان ها شاهد برگزاری جدی مراسم و جلسات حوزه پدافند غیرعامل هستیم که توانسته موفقیت هایی را کسب کند.

معاون استاندار سمنان بااشاره به تاکید استانداری سمنان مبنی بر تدوین دستورالعمل های مرتبط با پدافند غیرعامل گفت: می بایست از مرکز کشور نیز رفع موانع و توجه بیشتر به حوزه پدافند غیرعامل انجام پذیرد تا شاهد شکوفایی بهتر این حوزه باشیم خجسته پور اضافه کرد: امروز به گونه ای با پدافند غیرعامل برخورد می شود که گویی یک سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل در سطح ملی نیازمند نگاه حاکمیتی است

پدافند غیرعامل در سطح ملی نیازمند نگاه حاکمیتی است