مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-26سياسي

مقابل دشمنان باید انقلابی عمل کرد/ مسؤولان در مکتب حاج قاسم عمل کنند


مسؤول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه مقابل دشمنان باید انقلابی عمل کرد، گفت: رهبری بر اقتصاد مقاومتی، توجه به داخل و اقتصاد درون زا تأکید دارند و باید به این موارد توجه شود.

- حجت الاسلام والمسلمین مجید حسینی ارفع در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با اشاره به آیه 54 سوره مائده اظهار کرد: خدا در این آیه، به مؤمنان هشدار می دهد که اگر کسی از شما از دین خدا برگشت، خداوند قوم دیگری را خواهد آورد که چهار خصوصیت دارند که به واسطه آنها دین خدا در عالم گسترده می شود.

وی افزود: خداوند تأکید دارد با هر درجه ای از ایمان که باشید، حتی ایمان سلمان، ممکن است دچار لغزش شوید؛ وقتی آیه به پیامبر اسلام نازل شد، ایشان آیه را تلاوت کردند و اصحاب پرسیدند این قوم از کدام قوم است؟ پیامبر اعظم (ص) دست روی شانه سلمان گذاشت و گفت از قوم سلمان هستند؛ این آیه اشاره به اصحاب آخرالزمانی است که شهدا از آن جمله هستند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان با اشاره به خصوصیات این قوم گفت: اولین خصوصیت این است که آنها خدا را دوست دارند و خدا هم آنان را دوست دارد؛ شهدا در این زمینه، الگو هستند و مثال امروز ما شهید حاج این گونه بودند و توقع داریم مسؤولان هم این گونه باشند و مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل دشمنان باید انقلابی عمل کرد/ مسؤولان در مکتب حاج قاسم عمل کنند

مقابل دشمنان باید انقلابی عمل کرد/ مسؤولان در مکتب حاج قاسم عمل کنند