مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-26سياسي

اس ام اس تسلیت رسمی و صمیمی


تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد _____________________________متن رسمی عرض تسلیتاندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم _____________________________در این زمان غم و اندوه (ماتم)، امیدوارم که خدا برکت و آرامش را به شما و خانوادتان برگردانه.

خواهشمندم تسلیت قلبی ام را بپذیرید.

_____________________________متن زیبای عرض تسلیتخواهشا تسلیت مرا بپذیرید، بدانید که من همیشه اینجا درکنار شما هستم، و خواهشا اگه کاری بود، در این شرایط دشوار اصلا در اطلاع دادن معطل نکنید.

_____________________________متن زیبای عرض تسلیتمن الان نمی تونم درک کنم که داریم از چه وضعیتی گذر می کنیم، ولی دوس دارم که دعا و تسلیتم را به شما و خانوادتان عرض کنم.

همچنین بخوانید: مجموعه اس ام اس ، متن و پبام تسلیت و همدردی برای درگذشت فرزند_____________________________متن زیبای عرض تسلیتدر این وضعیت دشوارِ زندگیتان، امیدوارم صمیمیت، دلسوزی و ابراز همدردی ام باعث تسکین درد و رنجتان شود.

_____________________________متن زیبای عرض تسلیتشنیدن خبر از دست دادن عزیزتان مرا عمیقاً غمگین کرد، و می دانم که شرایطی که در آن قرار گرفته اید خیلی شدید تر از شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اس ام اس تسلیت رسمی و صمیمی

اس ام اس تسلیت رسمی و صمیمی