مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-26سياسي

معرفی استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برگزیده در حوزه پدافند غیرعامل


استان آذربایجان شرقی در نشست ملی پدافند غیرعامل به عنوان یکی از چهار استان برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل در سال 1399 معرفی شد.

- در این همایش که با حضور وزیر کشور و رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سالن جلسات وزارت کشور برگزار شد، استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از سوی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

  در این لوح، از تلاش های استاندار آذربایجان شرقی در جهت تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی پدافند غیرعامل به منظور مصون سازی زیرساخت ها و صیانت از مردم در برابر تهدیدهای دشمن و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی شده است.

  در این نشست همچنین استاندار آذربایجان شرقی به نمایندگی از استانداران، دیدگاه ها و پیشنهادهای استان ها درخصوص طرح جامع پدافند غیرعامل را ارائه کرد.

  محمدرضا پورمحمدی خواستار توجه بیشتر به مقوله پدافند غیرعامل در تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه و لایحه بودجه کل کشور در سال 1400 شد و گفت: اجرای طرح های جامع پدافند غیرعامل از موضوعات جدی و ضروری کشور در شرایط کنونی است.

  وی با اشاره به نهایی شدن طرح های جامع پدافند غیرعامل در همه استان های کشور، گفت: برای تضمین اجرایی شدن این طرح ها، ابلاغ آنها از سوی معاون اول رییس جمهور یا رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به وزارتخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برگزیده در حوزه پدافند غیرعامل

معرفی استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برگزیده در حوزه پدافند غیرعامل