مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-26اقتصادي

طرح جنگل کاری در 1120 هکتار اراضی میامی اجرا شد


رییس اداره آبخیزداری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: در راستای مقابله با فرسایش خاک و افزایش فضای سبز، یک هزار و 120 هکتار جنگل کاری در شهرستان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی رضایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی منابع طبیعی شهرستان میامی ضمن بیان اینکه یک هزار و 120 هکتار از شهرستان میامی جنگل کاری شده است، ابراز کرد: طرح جنگل کاری برای مقابله با فرسایش خاک و همچنین ارتقای کیفی و کمی فضای سبز به مثابه کمربند سبز روستایی در روستای کلاته فرهنگ شهرستان میامی به میزان 125 هکتار و با اعتبار دو میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در روستای عباس آباد نیز به وسعت 300 هکتار و با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام شده است، افزود: طرح کنترل هرز آب روستای صدر آباد میامی نیز به میزان 400 هکتار و با اعتبار یک میلیارد ریال در کنار جنگل کاری در روستای استربند به میزان 150 هکتار و با اعتبار سه میلیارد ریال در زمره اقدامات انجام شده در شهرستان میامی است.

رییس منابع طبیعی میامی از اجرای طرح کنترل هرزآب روستای صدر آباد این شهرستان به میزان 200 هکتار و با اعتبار 400 میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: حراست از تاغ زارها به عنوان جنگل کاری دست کاشت بیابانی در شهرستان میامی یکی از اولویت های منابع ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جنگل کاری در 1120 هکتار اراضی میامی اجرا شد

طرح جنگل کاری در 1120 هکتار اراضی میامی اجرا شد