مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-26سياسي

توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است


نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش های نهادهای زیرمجموعه دفتر مقام معظم رهبری گفت: توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر دوشنبه در آیین بهره برداری مدرسه 6 کلاسه شهید میرنیا طوسکلا نکا به همت خیران و بنیاد برکت در خوزستان، افزود: فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بسیار ارزشمند است و این دستاوردها باید در جامعه اطلاع رسانی شوند.

وی افزود: بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و نهادهایی که زیر مجموعه مقام معظم رهبری قرار دارند، خدمات بسیاری را به جامعه ارائه می کنند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خوزستان در حوزه های احداث مدرسه، مسجد، مراکز بهداشت و ایجاد شغل فعالیت های مؤثری را انجام داده است که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین توجه به مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت های بنیاد برکت دانست و بیان کرد: امیدواریم خیران و مؤسسه های خیریه هم با اولویت سنجی، نیازهای واقعی را برطرف و متناسب با محرومیت ها کمک رسانی کنند.

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور هم در سخنانی از توزیع 13 هزار لوازم التحریر به ارزش هر بسته 150 هزارتومان و 20 سری جهیزیه به ارزش هر جهیزیه 20 میلیون تومان خبر داد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است

توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است