مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-26اقتصادي

دستورالعمل جدید بسته حمایتی بخش گردشگری تشریح شد


معاون گردشگری ابعاد اجرایی دستورالعمل جدید تسهیلات ویژه صنعت گردشگری کشور را به صورت ویدئوکنفرانس برای 31 استان کشور تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با پرداخت تسهیلات جدید به کسب وکارهای آسیب دیده حوزه گردشگری براساس بنگاه محوری موافقت شد.

از این رو به موجب همین مصوبه، مقرر شد پرداخت تمامی هزینه ها و بدهی های فعالان گردشگری (مالیات سال های گذشته، حق بیمه کارفرمایی، بازپرداخت اقساط بانکی، قبوض حامل های انرژی) تا پایان سال جاری به تعویق افتد.

معاون گردشگری کشور در تشریح جزییات بیشتر بسته جدید حمایت بخشی از فعالان گردشگری گفت: مذاکرات و تلاش های چندماهه بی نتیجه نماند و میزان تسهیلات بانکی به تفکیک رسته های شغلی حوزه های گردشگری و نحوه اعطای آن به تأیید نهایی رسیده و ابلاغ شد.

او با بیان اینکه تسهیلات مورد اشاره به تمامی کسب وکارهای گردشگری با توجه به نوع فعالیت، بزرگی و کوچکی واحد، درجه و ستاره اختصاص پیدا می کند، یادآور شد: بر این اساس تمامی فعالان صنعت گردشگری می توانند از حداقل 160 میلیون ریال تا 9 میلیارد ریال وام بانکی با دوره تنفس حدود شش ماه بهره مند شوند که مصوبه پرداخت این تسهیلات نیز از سوی بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل جدید بسته حمایتی بخش گردشگری تشریح شد

دستورالعمل جدید بسته حمایتی بخش گردشگری تشریح شد