مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-26سياسي

آگاه سازی مردم از وضعیت کرونا با آموزش محله محور و بهره گیری ازفضای مجازی


جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: باید با آموزش محله محور و کمک فضای مجازی مردم را از وضعیت آگاه کرد و شیوه های مبارزه با این ویروس منحوس را به آنها آموزش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت قرمز هستند که مردم اصلی ترین نقش را ایفا می کنند.

* هرجا که آسایش، سلامت و امنیت مردم دچار خلل شود سپاه  تمام قد کنار مردم می ایستد جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما در سپاه مقابله با کرونا را ماموریت خود می دانیم زیرا معتقدیم هرجا که آسایش، سلامت و امنیت مردم دچار خلل شود سپاه رسالت دارد تمام قد کنار مردم بایستد.

حسینی افزود: باید با آموزش محله محور و کمک فضای مجازی مردم را از وضعیت آگاه کرد و شیوه های مبارزه با این ویروس منحوس را به آنها آموزش داد.

وی تاکید کرد: اگر ضریب حساسیت مردمی را بالا نگه داریم یقینا شاخص رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک افزایش خواهد یافت.

گفتنی است این جلسه با حضور حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز، جعفری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، روسای دستگاه های اجرایی و دهیاران این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی مردم از وضعیت کرونا با آموزش محله محور و بهره گیری ازفضای مجازی

آگاه سازی مردم از وضعیت کرونا با آموزش محله محور و بهره گیری ازفضای مجازی