مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-26سياسي

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درپی اقدام ضد اسلام دولت فرانسه


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت لایحه پیشنهادی دولت فرانسه در مورد محدودسازی فعالیت های اسلامی و اسلام زدایی بیانیه ای صادر کرد.

- بسم الله الرحمن الرحیم سخنان اسلام ستیزانه اخیر رییس جمهور فرانسه، سخنانی مغرضانه و مملو از وارونه سازی ها از واقعیت و تحریف دین مبین اسلام با سیاست نفرت پراکنی است.

مکرون به جای آنکه عمق فجایع و آسیب های حقیقی جامعه فرانسه را بشناسد و در آن تأمل کند تیر کینه خود را به سمت اسلام نشانه گرفته است و دم از مبارزه با جدایی خواهی اسلامی می زند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام دین ستیزانه و ضد اسلامی، جوامع غربی را به بازگشت به مذهب و معنویت دعوت می کند و اعلام می دارد: دین مبین اسلام و مذهب برگرفته از تعالیم الهی انبیاء عظام و ائمه معصومین(ع) دینی فطری و جامع است که به آبادی دنیا و آخرت توجه دارد و در مبارزه با افراط گرایی و تروریسم، پرچم داری می کند.

اسلام آمریکا یی مولود اندیشکده های صهیونیستی که با دلارها و یوروهای اهدایی دولت های غربی و وابستگانش تئوریزه شده و اکنون به عنوان چهره حقیقی اسلام در رسانه های استکباری معرفی می شوند، امروز منشأ حقیقی افراط گرایی در کشورهای اروپایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درپی اقدام ضد اسلام دولت فرانسه

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درپی اقدام ضد اسلام دولت فرانسه