مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-26بين الملل

جدل اردوغان و مکرون به رسانه های دنیا کشیده شد


آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز با مرور تیترها و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند.

مهمترین اخباری که امروز کوچویی به آنها پرداخته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روایت آلبرت کوچویی از اخبار مهم رسانه های جهان در روز دوشنبه (5 آبان ماه) به شرح زیر است: روزنامه‌های فرانسه نگاهی به جدل تمام‌عیار اردوغان و مکرون دارند.

روزنامه «لوموند» نوشته است: رییس‌جمهوری ترکیه خطاب به مکرون گفته است، آزمایش سلامت روان بدهد و الیزه‌نشینان می‌گویند: این اهانت را نمی‌پذیرند و سفیر فرانسه را از ترکیه فراخواندند.

فرانسه می‌پرسد آیا امانوئل مکرون باید پاسخ اردوغان را بدهد؟ اما نگاه دیگر روزنامه‌های امروز فرانسه به موج دوم کرونا است؛ «لوموند» نوشته است: آیا فرانسه بیش از دیگر کشورهای اروپا، از این موج صدمه خواهد دید؟ شاید.

این موج دوم سخت‌تر خواهد بود.

موجی که اروپا را خواهد شست.

از حاشیه خبرها در روزنامه‌های فرانسه هم روایت شده است که: _ صاحبان گروه خونی «o» در برابر ویروس کرونا از آسیب‌پذی کمتری برخوردارند.

به نظر می‌آید گروه خونی، نقش مهمی در ابتلای به کرونا دارد؛ نظریه‌ای که رد شده بود اما انجمن هماتولوژی آمریکا بار دیگر آن را تایید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدل اردوغان و مکرون به رسانه های دنیا کشیده شد

جدل اردوغان و مکرون به رسانه های دنیا کشیده شد