مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-26بين الملل

اردوغان خواستار تحریم کالاهای فرانسوی در ترکیه شد


در ادامه تنش های بوجود آمده میان روسای جمهور ترکیه و فرانسه، «رجب طیب اردوغان» خواستار تحریم کالاهای فرانسوی در کشورش شد.

- در ادامه تنش های بوجود آمده میان روسای جمهور ترکیه و فرانسه، رجب طیب اردوغان خواستار تحریم کالاهای فرانسوی در کشورش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، امروز دوشنبه از مردم کشورش خواست تا کالاهای فرانسوی را تحریم کنند.

اردوغان روز گذشنه برای دومین بار ظرف چند روز اخیر از امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه خواسته بود تا تست روانی انجام دهد.

اردوغان ماکرون را فردی گمراه خطاب کرد و گفت ماکرون به خاطر طرز برخوردش با میلیون ها انسان معتقد از مذهبی دیگر باید معاینه روانی شود .

او اخیراً نیز این لفظ را در مورد ماکرون به کار برده بود؛ موضوعی که منجر به فراخوانده شدن سفیر فرانسه در ترکیه به پاریس شد و جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نیز این اظهارات را غیرقابل قبول خوانده و از ترکیه خواست که این رویارویی خطرناک را متوقف کند .

اردوغان می گوید بسیاری از مسلمانان خواستار بایکوت فرانسه هستند.

رییس جمهور ترکیه در انتقاد از ماکرون گفته است: کسانی که دنیا را غیرقابل سکونت کرده اند، ما را مورد هدف قرار می دهند، چون بازی آنها را به هم زدیم و چهره واقعی آن ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان خواستار تحریم کالاهای فرانسوی در ترکیه شد

اردوغان خواستار تحریم کالاهای فرانسوی در ترکیه شد