مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-26اقتصادي

عرضه سهام سرخابی ها در بازار سرمایه در چه مرحله ای است؟


باوجود گذشت مهرماه که وعده عرضه سهام سرخابی ها به بورس در این ماه داده شده بود، همچنان خبری از عرضه سهام این دو باشگاه نیست.

در این زمینه عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: - جی پلاس ، پس از عرضه شستا در بورس و آزادسازی سهام عدالت، نوبت به عرضه سهام سرخابی ها در بازار سهام رسید که حاشیه های ورود آنها به بورس از قدمتی چندساله برخوردار است.

ایرنا نوشت؛ در ابتدا اعلام شد واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در سال 98 انجام می شود، در حالی که این اقدام به مرحله اجرا نرسید و علت آن، روبرو شدن این دو شرکت فرهنگی- ورزشی با مشکلاتی مانند تغییرات مدیریتی مطرح شد و اعلام کردند: در آن زمان، فقط بحث واگذاری برند همراه با دارایی بود و به هیچ عنوان مساله واگذاری هیچ یک از شرکت های فرهنگی- ورزشی استقلال و پرسپولیس از طریق بازار سرمایه مطرح نشده بود، اما از مهرماه سال 98 نحوه واگذاری تغییر کرد و شرکت ها ملزم به واگذاری از طریق پذیرش در بازار سرمایه شدند.

از همان ابتدا باشگاه پرسپولیس آمادگی خود برای واگذاری سهامش را اعلام و مطرح کرد که این باشگاه اقدامات مربوط به تجدید ارزیابی دارایی ها، ثبت علایم تجاری و ارزیابی علایم تجاری در طبقات 45 گانه را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سهام سرخابی ها در بازار سرمایه در چه مرحله ای است؟

عرضه سهام سرخابی ها در بازار سرمایه در چه مرحله ای است؟