مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26اجتماعي

یکشنبه های وبیناری با رویکرد ارائه آموزش مالکیت فکری در دستور کار صندوق نوآوری


سلسله وبینارهای آموزشی مالکیت فکری در حوزه کشاورزی تحت عنوان «جوانه» در روزهای یکشنبه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

- سلسله وبینارهای آموزشی مالکیت فکری در حوزه کشاورزی تحت عنوان جوانه در روزهای یکشنبه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 10 کارگاه مجازی و آموزشی مالکیت فکری در حوزه کشاورزی تحت عنوان جوانه از 11 آبان تا 21 دی ماه، یکشنبه های هر هفته برگزار خواهد شد.

جوانه سلسله وبینارهای آموزشی است که با ایجاد فرصتی مناسب برای شرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ های حوزه کشاورزی و علاقه مندان به حوزه مالکیت فکری، امکان یادگیری مطالب به روز مالکیت فکری را فراهم می کند.

این سلسله وبینارها با تمرکز بر مفاهیم مالکیت فکری در حوزه کشاورزی برگزار خواهد شد.

صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف آشنایی با نشان جغرافیایی و نقش آن در توسعه کسب وکار، آشنایی با فعالان این حوزه و شبکه سازی، آشنایی با صاحبان کسب وکار در حوزه کشاورزی و همچنین آشنایی با حمایت های بلاعوض مالکیت فکری صندوق نوآوری و شکوفایی ویژه شرکت های دانش بنیان، دوره جوانه (سلسله وبینارهای آموزشی مالکیت فکری حوزه کشاورزی) را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و پارک علم و فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکشنبه های وبیناری با رویکرد ارائه آموزش مالکیت فکری در دستور کار صندوق نوآوری

یکشنبه های وبیناری با رویکرد ارائه آموزش مالکیت فکری در دستور کار صندوق نوآوری