مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26پزشكي

نرخ بروز بیماری کرونا در لرستان بالاتر از میانگین کشوری


سخنگوی وزارت بهداشت، وضعیت بیماری کرونا در استان لرستان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان لرستان اشاره کرد و گفت: پس از گذر از خیز جدی بیماری در تیر 99، از اواخر شهریور نمودار موارد ابتلا و بستری در استان لرستان مجددا روند افزایشی داشته و شیب صعودی موارد ابتلا و بستری به شکل نگران کننده ای در حال امتداد است.

وی افزود: هم اکنون شهرستان چگنی در استان لرستان در وضعیت خطر متوسط بیماری و شهرستان های بروجرد و رومشکان در وضعیت هشدار قرار دارند که در این بین شهرستان های الگودرز، پلدختر، درود و کوهدشت در لیست 43 شهرستان بحرانی کشور هستند.

لاری درباره میزان استفاده از ماسک توسط مردم استان لرستان، گفت: استفاده از ماسک در مراکز و اماکن عمومی 75 درصد و در وسایل نقلیه عمومی درون و برون شهری 65 درصد گزارش شده است.

وی در خصوص میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و سازمان های دولتی استان و کمترین میزان رعایت در پاساژها و آرامستان ها گزارش شده است.

لاری افزود: در هفته گذشته بروز موارد مثبت بستری در استان لرستان حدود 43 نفر به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت گزارش شده است که نرخ بروز در این شاخص با اختلاف قابل توجهی بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد همچنین بروز موارد مرگ ناشی ازابتلا به کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بروز بیماری کرونا در لرستان بالاتر از میانگین کشوری

نرخ بروز بیماری کرونا در لرستان بالاتر از میانگین کشوری