مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26پزشكي

کرونا در یزد تا دو هفته دیگر می تازد/ هنوز به اوج فوتی ها نرسیدیم


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از سیر افزایشی کرونا تا دو هفته اینده خبر داد و گفت: این پیش بینی تنها در صورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی تغییر میکند.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از سیر افزایشی کرونا تا دو هفته اینده خبر داد و گفت: این پیش بینی تنها در صورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی تغییر میکند.

دکتر ابراهیم سلمانی امروز در جمع خبرنگاران در استانداری یزد راجع آمار بیماران کرونا در این استان، اظهار کرد: در حال حاضر 684 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، علاوه بر آن 141 نفر بیمار بد حال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه و 61 نفر در بخش اورژانس بیمارستان ها بستری هستند.

وی مجموع بیماران شناسایی شده کرونای استان از ابتدا تاکنون را 12 هزار و 884 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون 4 هزار و 900 نفر بستری هستند البته در خصوص فوتی ها نیز هنوز به موج این امار نرسیده ایم.

این مسئول در مورد وضعیت آماری استان در بازه زمانی چهار روز گذشته اعلام کرد: در این بازه زمانی، تعداد افراد مثبت و بستری در پنج شهرستان یزد 181 نفر، میبد با وضعیت بحرانی 50 نفر، مهریز 25 نفر، ابرکوه 24 نفر و خاتم با 14 نفر بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در یزد تا دو هفته دیگر می تازد/ هنوز به اوج فوتی ها نرسیدیم

کرونا در یزد تا دو هفته دیگر می تازد/ هنوز به اوج فوتی ها نرسیدیم