مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26ورزشي

انتخابی تیم های ملی کشتی 15 آبان در آزادی/ حسن یزدانی برابر برنده قاسمپور و بذری


با نظر کادر فنی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی 2020 صربستان روز پنجشنبه 15 آبان ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

- با نظر کادر فنی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی 2020 صربستان روز پنجشنبه 15 آبان ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رقابت ها بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و فدراسیون کشتی تلاش خود را برای پخش مستقیم آن از رسانه ملی خواهد کرد.

در رقابت های انتخابی کشتی فرنگی که در 10 وزن برگزار می شود، این نفرات حضور دارند: 55 کیلوگرم: پویا دادمرز با سجاد عباس پور 60 کیلوگرم: برنده مهدی محسن نژاد و پویا ناصرپور با علیرضا نجاتی 63 کیلوگرم: میثم دلخانی با رضا مردی 67 کیلوگرم: حسین اسدی با محمدرضا گرایی 72 کیلوگرم: برنده اشکان سعادتی فر و علی ارسان با امین کاویانی نژاد 77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی با پژمان پشتام 82 کیلوگرم: برنده جمال اسماعیلی و محمد ناقوسی با مهدی ابراهیمی 87 کیلوگرم: رامین طاهری با حسین نوری 97 کیلوگرم: برنده مهدی علیاری و مهدی بالی با محمدهادی ساروی 130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی، علی اکبر یوسفی و امین میرزازاده به صورت دوره ای به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در رقابت های انتخابی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابی تیم های ملی کشتی 15 آبان در آزادی/ حسن یزدانی برابر برنده قاسمپور و بذری

انتخابی تیم های ملی کشتی 15 آبان در آزادی/ حسن یزدانی برابر برنده قاسمپور و بذری