مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26اقتصادي

توزیع بیش از 3 هزار لیتر سوخت در روستای علیک


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی سبزوار با بیان اینکه بدون تایید دستگاه های متولی نمی توانیم به مردم نفت دهیم، گفت: شخصا برای حل مشکل به این روستا رفتم و فعلا 3400 لیتر سوخت توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رابطه با مشکلات سوخت مردم حاشیه جاده سمت نوده انقلاب در شهرستان خوشاب که گازکشی نشده اند و با فرا رسیدن سرما نیازمند سوخت هستند، با انتقاد شدید از فرماندار، بخشدار و دهیاران روستاها گفت: ما از سال گذشته از فرمانداران محترم دیار سربداران، بخشداران و دهیاران در جلسات مکرر تقاضا کردیم تا لیست مردمی که در روستاها نیازمند سوخت هستند و یا حتی گازکشی شده ولی گاز ندارند و نیازمند سوخت سفید هستند را با تأیید مسئولان در سامانه سدف ثبت نام کنند و یا به مردم اطلاع رسانی کنند ولی متأسفانه همکاری نکردند.

وی با اظهار اینکه در ادامه برای حل مشکل مردم، پرسنل شرکت نفت در روستاها حاضر شدند و بعضاً با همکاری مردم در حال ثبت نام در سامانه سدف هستیم، افزود: در حال حاضر از مجموع 14 هزار و 700 خانوار روستایی که نیازمند سوخت سفید در هفت شهرستان منطقه سبزوار هستند تاکنون 13 هزار و 380 خانوار در سامانه سدف تاکنون ثبت نام کرده اند.

صادقی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با مشکلات برخی از روستاییان درباره کمبود کپسول گاز مایع و توزیع نامناسب، بیان کرد: در هفت ماهه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 3 هزار لیتر سوخت در روستای علیک

توزیع بیش از 3 هزار لیتر سوخت در روستای علیک