مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26اقتصادي

اتحادیه نان های حجیم: امکان تخلف در فروش آرد «صفر» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم تهران، در پی انتشار خبری در خبرگزاری فارس با عنوان بی تفاوتی شرکت بازرگانی دولتی ایران به رانت جویی از محل یارانه گندم ، - رییس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم تهران با اشاره به کنترل و نظارت بر فرآیند خرید و توزیع آرد نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: این شرایط امکان تخلف را به صفر می رساند ضمن اینکه در محیط رقابتی کارخانجات آرد نیز دچار تخلف نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم تهران، در پی انتشار خبری در خبرگزاری فارس با عنوان بی تفاوتی شرکت بازرگانی دولتی ایران به رانت جویی از محل یارانه گندم ، آرد و نان توضیحاتی ارائه کرد.

این خبر بر اساس اطلاعات دریافت شده در سامانه سوت زنی فارس پیگیری شده است.

در متن این جوابیه آمده است: مطابق با قانون ، نانوایان حجیم و نیمه حجیم موظف هستند بر اساس سهمیه های از پیش تعیین شده نسبت به خرید آرد از محل سامانه فروش آرد سایر مصارف اقدام کنند.

نانوایان در این سامانه که از سوی بانک سپه طراحی شده، کارخانه مورد نظرشان را انتخاب و سپس مبلغ مربوطه را واریز می کنند و در نهایت آرد به واحدهای صنفی حمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه نان های حجیم: امکان تخلف در فروش آرد «صفر» است

اتحادیه نان های حجیم: امکان تخلف در فروش آرد «صفر» است