مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26اجتماعي

کاهش تا 8 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق کشور


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از حاکمیت جو پایدار در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: دمای هوا طی هفته جاری بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد در برخی مناطق کاهش می‌یابد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه از امروز تا پنجشنبه (5 تا 8 آبان) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: طی امروز و فردا (5 و 6 آبان) در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و روز چهارشنبه و پنجشنبه (7 و 8 آبان) دراستان های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه (5 تا 7 آبان) دمای هوا در سواحل دریای خزر بین 4 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه (6 تا 8 آبان) دمای هوا در شمال شرق بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه از فردا تا پنج‌شنبه (6 تا 8 آبان) با توجه به شرایط پایداری و سکون نسبی جو امکان کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج دور از انتظار نیست، اظهارکرد: طی بعد ازظهر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (7 و 8 آبان) در مناطقی از استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تا 8 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق کشور

کاهش تا 8 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق کشور