مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26ورزشي

جبران عقب ماندگی برنامه های تکواندو ناشنوایان با برگزاری مسابقات مجازی


رییس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: با برگزاری مسابقات مجازی در رشته های پومسه و گیورگی تا پایان سال سعی داریم برنامه های عقب افتاده تکواندو ناشنوایان را جبران و آن ها را برای المپیک برزیل آماده کنیم .

- رییس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: با برگزاری مسابقات مجازی در رشته های پومسه و گیورگی تا پایان سال سعی داریم برنامه های عقب افتاده تکواندو ناشنوایان را جبران و آن ها را برای المپیک برزیل آماده کنیم .

غلامرضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات مجازی تکواندوکاران ناشنوا در رشته پومسه با حضور 21 ورزشکار از 10 استان با هدف حفظ آمادگی ورزشکاران تیم ملی و ایجاد انگیزه برای آن ها و شناسایی استعدادهای جدید برگزار شد که با وجود تعطیلی اردوها به مدت یکسال شرایط تکواندوکاران از نظر رکوردی راضی کننده بود و استعدادهای خوبی در رده سنی زیر 16 سال شناسایی شد.

او گفت: با وجود این که برای برگزاری اولین دوره مسابقات مجازی پومسه فراخوان داده بودیم اما استقبال خوبی را از سوی استان ها برای شرکت در این مسابقات شاهد نبودیم، تصور ما بر این بود که حداقل 40 تا 50 ورزشکار از 22 استان در این مسابقه حضور داشته باشند که متاسفانه استقبال آن طور که انتظار داشتیم، نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران عقب ماندگی برنامه های تکواندو ناشنوایان با برگزاری مسابقات مجازی

جبران عقب ماندگی برنامه های تکواندو ناشنوایان با برگزاری مسابقات مجازی