مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-26سياسي

رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل 15 استان کشور در هفته پدافند


معاون طرح و برنامه پدافند غیرعامل کشور از رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل حداقل 15 استان کشور در هفته پدافند غیرعامل امسال خبر داد.

- معاون طرح و برنامه پدافند غیرعامل کشور به ایسنا خبر داد: رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل 15 استان کشور در هفته پدافند ایسنا/سمنان معاون طرح و برنامه پدافند غیرعامل کشور از رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل حداقل 15 استان کشور در هفته پدافند غیرعامل امسال خبر داد.

سردار محمدرضا کایینی ضمن حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل 15 الی 16 استان و از جمله استان سمنان در هفته پیش رو با حضور مسوولان کشوری رونمایی رسمی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت تدوین نهایی این طرح های جامع استانی خاطرنشان کرد: سازمان پدافند غیرعامل علاوه بر تدوین و تصویب این طرح های جامع استانی برای برخی از شهرهای بزرگ و مهم کشور نیز طرح جامع پدافند غیرعامل شهری تدوین خواهد کرد.

معاون طرح و برنامه پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سازمان پدافند به منظور تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل 31 استان، قراردادی با استانداران سراسر کشور منعقد کرده و مهمترین هدف آن نیز این است که در قالب این طرح ها مهمترین مخاطرات و تهدیدات در حوزه زیرساخت های مهم و حیاتی شناسایی و برای رویارویی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل 15 استان کشور در هفته پدافند

رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل 15 استان کشور در هفته پدافند