مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-26سياسي

لزوم تسریع در اجرای پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر


شهردار قم با اشاره به وضعیت شرق حرم مطهر، گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر باید امور مربوط به اجرای پروژه پارکینگ شرقی را تسریع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه شورای شهرداران قم با تأکید بر اهمیت ساماندهی بوستان ولایت، اظهار کرد: با توجه به طرح انتقال عوارضی به بعد از بهشت معصومه(س) اجرای بوستان ولایت اهمیت و معنای بیشتری پیدا می کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ساماندهی 18 هکتار از بوستان ولایت، تصریح کرد: کل محدود بوستان جنگلی 230 هکتار است که ظرفیت بسیار گسترده ای است.

سقاییان نژاد با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه بوستان ولایت، تأکید کرد: بوستان ولایت ورودی شهر از سمت تهران محسوب می شود و به نوعی تابلو و پیشانی شهر است.

به گفته وی با جابه جایی عوارضی این منطقه دقیقاً به زیر ذره بین می رود و می توانیم با احداث سرویس های بهداشتی و مراکز خدماتی ظرفیت مناسبی برای مسافران و زائران به وجود بیاوریم.

شهردار قم در رابطه با پیش بینی مالی و هزینه های اجرای پروژه نیز تأکید کرد: نباید در ابتدا کل این 230 هکتار را مدنظر داشته باشیم که تبدیل به سنگ بزرگی شود که برداشتن آن سخت شود بلکه باید به صورت فازبندی شده و مثلاً در 8 الی 9 فاز ساماندهی و احداث آن را در دستور کار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در اجرای پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر

لزوم تسریع در اجرای پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر