مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-26اقتصادي

توزیع سیستمی نهاده های دامی و قطع دست واسطه ها


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توزیع سیستمی نهاده ها با توجه به قطع دست واسطه ها شرایط به نفع مرغداران خواهد بود.

- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران مطرح کرد توزیع سیستمی نهاده های دامی و قطع دست واسطه ها ایسنا/مازندران معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توزیع سیستمی نهاده ها با توجه به قطع دست واسطه ها شرایط به نفع مرغداران خواهد بود.

علیرضا عطایی نژاد اظهار کرد: قیمت های مختلفی برای فروش مرغ در بازار مطرح شده که باید گفت در فروش محصولات بحث عرضه و تقاضا مهم است.

وی با اشاره به قیمت 20 هزار و 400 تومانی برای مرغ، افزود: مسئولان تنظیم بازار در حال تلاش هستند که مردم این محصول را با قیمت مصوب خریداری کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: موضوع مهم اینکه قیمت مصوبی که برای مرغ اعلام شده حتی برخی تعاونی ها این قیمت را پایین دانسته و اعتقاد دارند با این قیمت و با وجود هزینه های تمام شده قیمت مرغ به صرفه نخواهد بود.

عطایی نژاد با اعلام اینکه مهم ترین مشکل تولیدکنندگان مرغ بحث نهاده ها است، تصریح کرد: نهاده ها با توجه به شرایط به قیمت مناسب به دست مصرف کننده نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سیستمی نهاده های دامی و قطع دست واسطه ها

توزیع سیستمی نهاده های دامی و قطع دست واسطه ها