مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-26پزشكي

بیش از 50 واحد خدماتی در پلدشت پلمب شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: بیش از دهها واحد خدماتی غیر ضرور که رعایت پروتکلهای بهداشتی را نمی کردند، پلمب شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: بیش از دهها واحد خدماتی غیر ضرور که رعایت پروتکلهای بهداشتی را نمی کردند، پلمب شدند.

مهدی شاهی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته 48 مورد آرایشگاه زنانه، یک مورد چایخانه، یک مورد قلیانسرا پلمب شد، اظهار کرد: در این راستا از برگزاری بیش از 10 مراسم عروسی جلوگیری شد و بیش از 40 مورد آموزش و اخذ تعهد از برگزار کنندگان عروسی صورت گرفته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت افزود: 35 مورد گزارش نیز به نیروهای نظامی جهت ممانعت از برگزاری مراسمات ارسال و 18 صورت جلسه نیز در جهت پلمب و اعمال قانون نانوایی ها تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه 3 تالار نیز پلمب شده است، افزود: با مکاتبه با اداره ورزش و جوانان از 17 مورد فعالیت غیر مجاز جلوگیری شد.

دکتر شاهی گفت: عاجزانه از همه مردم فهیم شهرستان خواهش می کنیم توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت افزود: موج سوم کرونا تعداد زیادی از همشهریان را درگیر این بیماری کرده و با کوچکترین بی احتیاطی وضعیت شهرستان بسیار نگران کننده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 واحد خدماتی در پلدشت پلمب شدند

بیش از 50 واحد خدماتی در پلدشت پلمب شدند