مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-26پزشكي

روزگار سیاه کرونایی فارس با 21 جان باخته دیگر/174 نفر در بخش ویژه


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی 24 ساعت گذشته 21 مبتلای دیگر در استان فارس جان باختند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر جان باختن 21 هم استانی دیگر طی 24 ساعت گذشته در استان، برای آنان غفران الهی آرزو کرده و از افزایش آمار جان باختگان به 1 هزار و 306 مورد خبر داد.

او با اشاره به افزایش آمار موارد نمونه گیری در استان به بیش از 350 هزار مورد از ابتدای شیوع بیماری تاکنون افزود: از این تعداد تاکنون نتیجه نمونه 79 هزار و 193 بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

دکتر همتی آمار بیماران بستری در استان را نیز بالا خواند و با بیان اینکه هم اکنون هزار و 343 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد 174 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

معاون بهداشت دانشگاه همچنین آمار بهبودیافتگان ویروس برای بهبود فرآیندهای ارائه خدمت به مردم خبر داد و افزود: تا پیش از این چهار مرکز در شیراز، شامل مرکز بوستان در شهرک گلستان، مرکز حضرت ابوالفضل (ع) در بلوار نصر، مرکز توحید در دروازه کازرون و مرکز فاطمه زهرا (س)، ابتدای همت جنوبی در شیراز و مراکز شهرستانی در این زمینه ارائه خدمت می کردند که از ساعت 8 صبح تا 22 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار سیاه کرونایی فارس با 21 جان باخته دیگر/174 نفر در بخش ویژه

روزگار سیاه کرونایی فارس با 21 جان باخته دیگر/174 نفر در بخش ویژه