مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-26سياسي

برگزاری 20 رزمایش در بابل در هفته پدافند غیرعامل


فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل 20 برنامه رزمایش در بابل برگزار می شود، گفت: 32 برنامه و یک کارگاه آموزشی در این هفته داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان بابل، قربانعلی ولیزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل در سال 82 بر اساس فرامین مقام معظم رهبری تشکیل شد و هرسال پنجم تا هشتم آبان ماه به نام هفته پدافند غیرعامل تعیین شد که شعار امسال هفته پدافند غیرعامل، مقاومت فعال، ناباوری حیرت انگیز و ایران قوی است.

وی با اشاره به اینکه تضمین امنیت کشور، مستلزم اصلاح و توسعه زیر ساخت ها است افزود: 550 نانوایی با سهمیه دولتی و 250 نانوایی نیمه دولتی در سطح شهرستان فعالیت دارند که 80 درصد این نانوایی ها به کپسول گاز مجهز و 50 درصد نیز دوگانه سوز هستند تا مشکلی در پخت نان نداشته باشم.

فرماندار ویژه بابل از رونمایی طرح جامع پدافند غیرعامل در بابل خبر داد و تصریح کرد: پدافند غیرعامل مهمترین ابزار بازدارندگی و پایدارترین و ارزانترین روش دفاعی و پشتوانه اقتدار و پایداری ملی برای هر کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 20 رزمایش در بابل در هفته پدافند غیرعامل

برگزاری 20 رزمایش در بابل در هفته پدافند غیرعامل