مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-26اجتماعي

34 درصد دانش آموزان خراسان شمالی در شبکه شاد غایب هستند


معاون فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، طی سال تحصیلی جاری 34 درصد دانش آموزان این استان در شبکه شاد غایب هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، طی سال تحصیلی جاری 34 درصد دانش آموزان این استان در شبکه شاد غایب هستند.

فرامرز صدقی در گفت و گو با ایسنا، افزود: تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی جاری 173 هزار نفر است که حدود 61 هزار دانش آموز در شبکه شاد حضور ندارند.

وی ادامه داد: از آنجاییکه 70 درصد دانش آموزان این استان در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند، بیشتر دانش آموزان غایب در شبکه مذکور متعلق به دوره ابتدایی است.

صدقی تصریح کرد: بیشتر دانش آموزان غایب متعلق به مناطق روستایی که دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند ندارند، هستند.

وی اظهارکرد: عدم دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند به ترتیب بیشتر در روستاهای راز و جرگلان، بام و صفی آباد شهرستان اسفراین، بخشی از روستاهای بجنورد، شیروان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برنامه ریزی ها برای این بود تا اگر ویروس کرونا نیز شیوع پیدا نمی کرد بخشی از کلاس های آموزشی به صورت مجازی برگزار می شد، گفت: یکی از اهداف مهم برای اجرای این طرح عدالت آموزشی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 درصد دانش آموزان خراسان شمالی در شبکه شاد غایب هستند

34 درصد دانش آموزان خراسان شمالی در شبکه شاد غایب هستند