مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-26سياسي

توزیع یک میلیون لوازم التحریر در مناطق محروم به همت بنیاد برکت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، بنیاد برکت یکی از نهادهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برای کمک به محرومان و نیازمندان راه اندازی شد تا کمک بدهد و یاری گرباشد.

ستاد اجرایی فرمان امام به دستور رهبر انقلاب اسلامی در سال 68 ایجاد شد تا این نهاد غیردولتی، برکت انقلاب را به دل مناطق مختلف کشور از دورترین روستاها گرفته تا کلان شهرها، نقاط محروم و این روزها حتی به واحدهای اقتصادی و تولیدی ببرد.

کمک های بنیاد برکت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در توانمندسازی جوانان با رویکرد اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و تولیدی و حتی جهیزیه اثرگذار است و اکنون در نقاط مختلف کشور و روستاهای دورافتاده شاهد افتتاح مدارس برکت، مساجد، واحدهای تولیدی مشارکتی، خانه ها، اقدامات فرهنگی و آموزشی و .

 است.

توزیع یک میلیون لوازم التحریر در بین دانش آموزان کشور به همت بنیاد برکت عبدالله مردانیان نماینده بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حاشیه افتتاح مدرسه 6 کلاسه نکا و توزیع جهیزیه، لوازم التحریر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم برخوردار یکی از برنامه های مهم بنیاد برکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیون لوازم التحریر در مناطق محروم به همت بنیاد برکت

توزیع یک میلیون لوازم التحریر در مناطق محروم به همت بنیاد برکت