مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-26اجتماعي

اجرای طرح کنترل وزن و پیشگیری از چاقی دانش آموزان در خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به مشارکت دانش آموزان خوزستان در طرح کنترل وزن و پیشگیری از چاقی، گفت: این طرح با هدف زندگی فعال و سالم در مدارس خوزستان اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کوروش مودت ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: یکی از اولویت های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان، ترویج سبک زندگی سالم در بین دانش آموزان خوزستانی است و اجرایی شدن طرح کنترل وزن و پیشگیری از چاقی دانش آموزان (کوچ) مهم ترین راهبرد عملکردی آموزش و پرورش در خصوص ارتقای شاخص سلامت و تندرستی در بین دانش آموزان است.

وی در ادامه از تشکیل 9 جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 99 خبر داد و افزود: بر اساس شاخص کمی، استان خوزستان جز استان های نخست کشور در حوزه برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش است که این امر نشان از توجه مسئولان اجرایی استان به مقوله تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به اجرایی شدن طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در مدارس خوزستان اشاره کرد و گفت: در استان خوزستان بیش از یک میلیون دانش آموز تحت پوشش خدمات آموزشی و تربیتی قرار دارند؛ در طرح کوچ این دانش آموزان آموزش های ویژه و تخصصی می بینند تا از افزایش وزن و چاقی آنها پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل وزن و پیشگیری از چاقی دانش آموزان در خوزستان

اجرای طرح کنترل وزن و پیشگیری از چاقی دانش آموزان در خوزستان