مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-26پزشكي

کرونا و زنگ خطر گروه سالمندان


ابتلا به بیماری های زمینه ای می تواند زنگ خطری برای گروه سالمندان باشد و نیاز به مراقبت ویژه در دوران شیوع کرونا برای این گروه اهمیت ویژه ای دارد.

- ایسنا/بوشهر معاون شبکه بهداشت دشتستان گفت: ابتلا به بیماری های زمینه ای می تواند زنگ خطری برای گروه سالمندان باشد و نیاز به مراقبت ویژه در دوران شیوع کرونا برای این گروه اهمیت ویژه ای دارد.

محمدحسین دریسی با بیان اینکه 19 درصد از مبتلایان کرونا مثبت شهرستان دشتستان، از گروه سنی سالمندان بوده اند، افزود: با شیوع و اپیدمی بیماری کووید 19 در کشور، گروه سنی سالمندان در معرض آسیب بیشتری قرار گرفته و خود سالمندی به عنوان عامل خطر این بیماری محسوب شده است.

وی اظهار کرد: تعداد سالمندان شهرستان حدوداً 24 هزار نفر است که از این تعداد از اول شیوع بیماری تاکنون، 603 نفر به کووید -19 مبتلا و 146 نفر نیز فوت کرده اند.

این مسئول بیان کرد: حدود 50 درصد سالمندان مبتلا کرونا مثبت شهرستان دارای بیماری زمینه ای بوده اند (فشارخون و دیابت) که این بیماری ها می تواند زنگ خطری برای گروه سالمندان باشد و نیاز به مراقبت ویژه در دوران شیوع کرونا برای این گروه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

غربالگری مرحله سوم کووید -19 و پوشش بیش از 16 هزار سالمند معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به تعداد 16 هزار و 31


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و زنگ خطر گروه سالمندان

کرونا و زنگ خطر گروه سالمندان