مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-26اقتصادي

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام راه اندازی شد


با حضور مسئولان ارشد استان ایلام، مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی ایلام ظهر روز دوشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان راه اندازی شد.

استاندار ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز هدف از راه اندازی آن را حذف بروکراسی اداری و گردشگری در ادارات دانست و اظهار کرد راه اندازی این مرکز باعث خواهد شد تا هر جا مانعی برای تولید و اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود در این مرکز مرتفع گردد.

قاسم سلیمانی دشتکی، راه اندازی مرکز فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را به عنوان اقدامی مهم از وزارت صمت برای تداوم امید به رونق و جهش تولید عنوان کرد و افزود: آغاز به کار این مرکز در کنار فعالیت های موثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان این امکان را ایجاد می کند که به صورت مستمر و با همراهی و همکاری در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان واحدهای تولیدی و اقتصادی باشیم.

وی همچنین خواستار حضور ثابت نمایندگان دستگاه های منشاء تقاضای سرمایه گذاری شد و تاکید کرد: انتظار داریم با راه اندازی این مرکز مشکلات تولیدکنندگان که درگیر بروکراسی اداری هستند حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام راه اندازی شد

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام راه اندازی شد