مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-26سياسي

تاکید سردار کایینی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت استان ها در حوزه سایبری


معاون طرح وبرنامه سازمان پدافندغیرعامل کشور خواستار توجه به ظرفیت استان ها در حوزه سایبری شد و گفت: در حوزه سایبری  تنها به مرکز کشور بسنده شده است و این در حالی است که استان ها، - ایسنا/سمنان معاون طرح وبرنامه سازمان پدافندغیرعامل کشور خواستار توجه به ظرفیت استان ها در حوزه سایبری شد و گفت: در حوزه سایبری  تنها به مرکز کشور بسنده شده است و این در حالی است که استان ها، در زمینه پدافند غیرعامل سایبری از توانمندی و اهمیت بالایی برخوردارند و لذا باید نقش آنها در این حوزه مهم پدافندی نیز تبیین شود.

سردار محمدرضا کایینی 5 آبان ماه در دیدار باخجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی با اشاره به حمایت های ویژه مقام معظم رهبری از پدافند غیرعامل اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل با حمایت های مقام معظم رهبری به تدریج و آرام آرام در حال رسیدن به جایگاه مورد نظر است.

وی ادامه داد: در حال حاضرسازمان پدافند غیرعامل کشور، همکاری خوبی با سازمان هاو وزارتخانه ها از جمله آموزش و پرورش داشته و از طریق شبکه شاد و در قالب درس آمادگی دفاعی، بستری را برای آموزش همگانی پدافند غیرعامل فراهم کرده است.

معاون طرح وبرنامه سازمان پدافندغیرعامل کشور با بیان اینکه خوشبختانه دستگاه های اجرایی پای کار بوده و همکاری خوبی با سازمان پدافند غیر عامل دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سردار کایینی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت استان ها در حوزه سایبری

تاکید سردار کایینی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت استان ها در حوزه سایبری