مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-26اجتماعي

قاصدک های پاییزی به دست دانش آموزان کرمانشاهی رسید


معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بسته های آموزشی «قاصدک پاییزی» برای فصل پاییز، «آدم برفی زمستانی» برای فصل زمستان، - ناهید فضلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ما در این شرایط بحران کرونا دو حق بر کودکان داریم حق امنیت و حق تربیت به خاطر حق امنیت مدارس تعطیل شده، بنابراین حق تربیت وظیفه همه از جمله آموزش و پروش، اولیا و تمامی دستاندارکاران مربوطه است.

وی ادامه داد: معلمان همواره تسهیل گر شرایط یادگیری و اولیا هم حامیان یادگیری بوده اند و هستند، حال با توجه به این شرایط با تغییر نقش والدین  به صورت حمایتی، هدایتی و نظارتی راهنمایی تسهیل یادگیری هم شده اند.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نقش حمایتی والدین را در تبدیل خانه به محیط امن برای یادگیری توصیف کرد و گفت: والدین در ایفای نقش هدایتی خود باید با ارتباط با معلمان یادگیری دانش آموزان را هدایت کنند و در باب نظارت بر استفاده فضای مجازی فرزندان خود از این فضا نظارت جدی داشته باشند.

وی مثلث یادگیری کودکان را معلم، دانش آموز و والدین دانست و گفت: نقش والدین در این ایام بسیار پررنگ شده، مدارس تعطیل است، اما  آموزش تعطیل نیست معلمان از طریق شیوه های مختلف برای آموزش استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاصدک های پاییزی به دست دانش آموزان کرمانشاهی رسید

قاصدک های پاییزی به دست دانش آموزان کرمانشاهی رسید