مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-26اجتماعي

استقرار 29 پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان آذربایجان شرقی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با اشاره بر استقرار 29 پایگاه امداد و نجات گفت : اگر برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی به درستی انجام گیرد تاب آوری جامعه افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، قبل از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل گفت: یکی از وظایف جمعیت هلال احمر استان، آموزش های همگانی است تا منجر به فرهنگ سازی شود که اگر برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی به درستی در جامعه انجام گیرد تاب آوری جامعه افزایش می یابد.

حمید حسین پور ادامه داد: پدافند به معنای دفاع است که به دفاع عامل و غیرعامل تقسیم شده است و مشخص است که پدافند عامل، وظیفه نیروهای مسلح با استفاده از تجهیزات و امکانات است.

وی افزود: شکل دیگری از دفاع، دفاع با پدافند غیرعامل است که وظیفه عمومی مردم است و قشر خاص و زمان خاصی را شامل نمی شود و بدون استفاده از ابزار و تجهیزات نظامی است که مقام معظم رهبری نیز در این رابطه می فرمایند پدافند غیرعامل یک مسئولیت است و برای انسان، همیشه لازم است نه در یک مقطع خاص.

وی بیان کرد: پدافند غیرعامل با اهداف مختلفی اجرا می گردد چرا که فعالیت های زیربنایی کشور همواره باید ادامه یابد و حفاظت از اشیا به منظور نیازهای حیاتی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 29 پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان آذربایجان شرقی

استقرار 29 پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان آذربایجان شرقی