مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-26اقتصادي

آغاز بهره برداری از محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در 14 آبان ماه


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از بهره برداری محل جدید برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان در نیمه آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از بهره برداری محل جدید برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان در نیمه آبان ماه خبر داد.

علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه اصفهان یکی از استان های فعال و تاثیرگذار در حوزه اقتصادی و صنعت کشور است، گفت: این استان سال ها از نبود یک محل استاندارد برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی رنج می برد اما با فعالیت های انجام شده، محل جدید برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان تکمیل شده و بهره برداری از آن در نیمه آبان ماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در حوزه فولاد، سنگ، طلا، دام و طیور، گل و گیاه، فرش و.

حرف نخست را در کشور می زند، اظهار کرد: در چنین شرایطی لازم است نمایشگاه بین المللی اصفهان به عنوان نقطه معرفی و ایجاد ارتباطات و تعاملات تجاری میان فعالان اقتصادی نقش آفرینی ویژه ای داشته باشد؛ این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که محلی استاندارد و بی نظیر برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اختصاص زمینی به مساحت 47 هکتار برای ساخت محل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در 14 آبان ماه

آغاز بهره برداری از محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در 14 آبان ماه